marți, 10 noiembrie 2009

Ai grija ce iti doresti…


O sa ziceti ca ne repetam, ca ne-am vorbit… Dar, da, si povestea mea de dragoste are legatura cu piesa “Doamne”! (Trebuia sa postez eu mai tarziu, nu imediat dupa Doru. Dar ce sa fac daca sunt vrednic?!)

Vine o vreme in viata unui barbat cand acesta alege autenticul si profunzimea. Cred ca toti am trecut prin experimente, tuturor ne-a placut sa ne distram, sa cautam de dragul cautarii. N-am sa va mint ca am fost usa de biserica la viata mea. Cant de vreo 20 de ani si am gustat mirajul fanelor, mi-a placut sa flirtez si sa umblu la brat cu femei dupa care tanjeau multi altii. Dar nici nu am fost o haimana, un seducator fara scrupule. Nu am mintit niciodata femeia de langa mine, spunandu-i ca lucrurile sunt mai serioase sau mai importante decat erau in realitate.

Cand a venit Doru cu linia melodica de la “Doamne”, am stiut ca va fi o piesa de iubire. Parca ii auzeam versurile deja. Cand m-am asezat sa compun, am trecut literalmente prin chinuri. Pentru ca imi puneam sufletul pe tava. Mi-am facut o radiografie dureroasa a sufletului care avea cumva si rol terapeutic. Inca nu constientizasem ceea ce va povestesc aici, cu atata dezinvoltura. Inca nu vorbisem cu nimeni despre anima si iubire adevarata la modul asumat.

Cam in acelasi timp, am cunoscut-o la o petrecere, prezentata de o prietena. Mi-a placut. Apoi, mi-a aratat ca are in telefon o tona de piesa Parlament. Asta mi-a starnit interesul si am devenit atent. Favorita ei – mi-a spus – e “Privirea ta”. O romantica! Prietena noastra comuna a venit din proprie initiativa sa imi spuna ca ea este implicata intr-o relatie. Mi-am zis ca asta e, chiar daca e imi place si pare ca si eu ii sunt simpatic, lucrurile se opresc acolo. Cu toate astea, m-am gandit cam in fiecare zi la ea in saptamanile ce au urmat…

In paralel, am aflat mai tarziu, ei i se povestea ca nu sunt un barbat serios, ca nu vreau decat distractie pe termen scurt etc.

Cu toate astea, dupa vreo doua saptamani a sunat telefonul. Era ea! Ne-am intalnit, ne-am povestit toate cele, ne-am lamurit. Am descoperit ca eram sabotati de prietenii nostri dragi, care, nu e clar din ce motive, nu voiau sa ne vada impreuna. Romeo si Julieta – ce mai! 

Atractia dintre noi era reala si evidenta, asa ca nu ne-am prefacut mult timp ca nu stim ce se intampla. Suntem fericiti, suntem impreuna. Probabil ca la anul vom anunta si o nunta.

Abia am apucat sa scriu (nu sa strig) “Doamne, da-mi iubire”, ca am si primit.

Pepino

6 comentarii:

  1. Si o alta petrecere...lumea doarme pe canapele,prin dormitoare.Au ramas trezi doar 3,o fata si 2 baieti.Au vorbit si au glumit,fata era foarte VORBAREATA.Un baiat a plecat...EA si EL si FOCUL...Au urmat ORE,ZILE vorbind la telefon,nopti in parcuri si pe strazi vorbind,vorbind,vorbind...PRIMA DRAGOSTE NU SE UITA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestea mea de iubire a inceput acum 2 ani jumatate...
    O poveste frumoasa,dulce,care sper sa nu se termine niciodata...
    Eram in drum spre biserica impreuna cu fratele meu,in apropierea sarbatorilor pascale.Tocmai trecusem printr-o perioada grea la scoala si fiindca iesisem cu bine din ea,acum speram sa ma ocup si de viata mea personala.Si pe drum m-am apucat sa scriu 2 mesaje:unul pentru un baiat cu care ma intalnisem la un suc in saptamana trecuta si unul pentru un baiat cu care nu iesisem niciodata,dar care imi placea foarte mult.Acesta era cu 5 ani mai mare decat mine.Le-am scris mesajele cu gandul de a vedea care imi raspunde primul...(atunci am luat totul ca pe o joaca)
    Surprinzator,primul care mi-a raspuns la mesaj a fost cel de-al doilea...Am simtit atunci un fior in tot corpul.nici acum nu stiu de ce.Imi scria ca vrea sa ne vedem.
    Am acceptat si a doua zi ne-am intalnit la o prajitura.Mi-a placut la nebunie iesirea noastra.Am ras,am povestit si am dezvaluit mici secrete.Mi-a marturisit atunci ca in multe seri venea la mine la scoala si ma vedea cand ies,ma urmarea si apoi pleca,dupa ce ma vedea ca urc in maxi taxi.Mi-am amintit atunci ca el fusese cel care trecuse de cateva ori prin fata casei mele inaintea autobuzului si ma lua in masina lui ca sa ma duca la scoala.Nu m-am gandit niciodata ca o facea intentionat.Era el….era el cel care ma suna cu necunoscut doar ca sa imi auda vocea,era el….cel care ma iubea de fapt si eu nu steam asta(si imi pierdeam timpul cu alte persoane)Mi-a marturisit toate clipele grele prin care a trecut gandindu-se ca nu are curajul sa imi spuna ca tine la mine.Stia ca sunt mai mica decat el si ca s-ar putea ca ai mei sa nu ma lase sa ies cu el,
    De atunci am inteles ca nu e asa cum se spunea(nu stiu din ce motiv,cineva care pretindea ca il cunoaste inventase lucruri rele despre el)si am simtit ca el e o persoana magica.Dar lucrurile nu au fost atat de simple cu ai mei pentru ca m-au ogligat de multe ori sa renunt la el pe motiv ca nu e bun pentru mine.Am fost nevoita sa ii spun de multe ori ca nu mai pot continua din cauza alor mei(care ma urmareau),m-a inteles si mi-a spus ca ma iubeste si ma asteapta.Ai mei au vazut intr-un fnal ca prin incercarea lor nu faceau altceva decat sa imi faca rau si au inteles.
    Ne-am intalnit din nou sin u ne-am mai despartit…:X:XE minunat ce ni se intampla si acum credem in dragoste adevarata pentru ca :…daca dragoste nu e,nimic nu e…

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Haioasă povestioară:))
    Văd cumva o chintesență a pieselor "Doamne", "Privirea ta" și "Tot pe ea" așa că într-adevăr "Ai grijă ce-ți dorești!".
    Eu vă urez anticipat "casă de piatră"!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere