marți, 3 noiembrie 2009

"Iubirea este Dumnezeu"


O sa incep prin a va spune adevarul, sunt la primul blog, deci nu sunt un bloger… Nici nu cred ca imi plac blogurile, dar asta conteaza mai putin. Poate imi vor placea de acum inainte. Am hotarat sa ne facem blog pentru ca asta e mijlocul cel mai eficient de a intra in dialog direct cu voi.



Aici, vreau sa va vorbesc despre iubire, un lucru atat de profund incat oamenii se chinuie de mii de ani in cantece si poezii sa descifreze acest mister prin cuvintele pe care le-au avut la indemana… Un lucru care este atat de greu de descris in cuvinte, o stare care se simte si atat, iar in clipa in care simti iubirea totul se schimba, din doi devenim unul, doua inimi devin una, doua respiratii se contopesc intr-una singura…



Ceea ce spun are legatura cu piesa DOAMNE, cea prin care in acest moment noi vrem sa ducem mesajul iubirii mai departe, cat se poate de departe. Piesa care a aparut brusc, intr-un moment divin, eu nefacand nimic altceva decat sa tin chitara in brate. La un moment dat a aparut o linie melodica calda si lina, care se impletea perfect cu acordurile pe care eu le prindeam. Am cantat-o in continuu pana a prins forma finala. Peste cateva zile i-am aratat-o lui Pepino care, inspirat de linia melodica, a venit cu versurile care s-au potrivit ca o manusa cu starea melodiei. Astfel am stat impreuna pana s-a conturat toata piesa, initial fiind o balada, ulterior transformandu-se in ceea ce ascultam noi astazi. Cand o compuneam parca eram in cautarea iubirii… Si cui sa ceri iubire, daca nu divinitatii?



Si, uite asa, ne plimbam cu piesa pe la televiziuni in campania de promovare BATTLE OF SONGS, cand, la un moment dat, se intampla minunea. Eram in studiourile Antenei, la Euforia tv. Intru in cabina de machiaj cand o vad pe Nicoleta. In clipa in care ma vede, tresare de pe scaun, eu la fel raman fara cuvine. A fost un trasnet care ne-a lovit, o bucurie fara margini ne-a invaluit pe amandoi, desi era prima data cand ne intalneam.



Hi hi hi, ha ha ha… si uite asa… dintr-o poveste in alta, pe culoarele studioului... In emisiune, parca nu ne mai puteam dezlipi unul de altul. Mai departe nu cred ca mai trebuie sa va povestesc ce s-a intamplat. Am iesit la o cafea... In timp, mi s-a confirmat senzatia intiala, ca ea e jumatatea mea. Magia se produsese, iubirea ne cucerise inimile, flacara care s-a aprins atunci continua sa arda.



Va marturisesc ca ma consider unul dintre cei mai fericiti oameni de pe pamant. Doresc fiecaruia dintre voi sa guste iubirea cu aceeasi pofta cu care o gust eu!


Un mistic spunea ca IUBIREA ESTE DUMNEZEU!

Eu cred ca avea perfecta dreptate!



Doru

4 comentarii:

  1. Sincer postul acesta mi-a facut foarte mult bine. Intr-o luni mohorata, cand nu vremea ma deranjeaza ci oamenii cu suflete mohorate mi-ati amintit ca iubirea exista si traieste in fiecare milimetru de aer. Iar "Doamne" demonstreaza inca o data ca iubirea este cel mai frumos "lucru" lasat de Dumnezeu pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa descriere,vorbesti de parca ai cunoaste iubirea...dar totusi,ai farmec...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Would you believe in a love at first sight?
    Yes, I'm certain that it happends all the tine."

    Ei bine, și eu sunt convins de acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere