miercuri, 9 decembrie 2009

Fara pereche


O sa va spun despre povestea de dragoste care m-a marcat cu adevarat. O sa fiu cat se poate de scurt pentru ca mi-e inca greu sa vorbesc despre ea, dat fiind ca e destul de recenta si, sincer sa fiu, chiar doare. Foarte tare.
Ne stiam de ceva vreme inainte sa vorbim prima data. Ne-am vazut de cateva ori, scurt - o privire, dar mereu a fost ceva special, lucru pe care l-am stiut amandoi. La prima noastra intalnire am simtit ceva si mai special, am simtit ca as putea trai langa ea in fiecare zi…Nu stiu de ce. Chiar am marturisit asta cuiva cand am ajuns acasa. Era atat de frumoasa…Cea mai frumoasa femeie pe care am cunoscut-o in viata mea… Si atat de calda, primitoare, sincera…
Am ramas nedespartiti dupa acea intalnire, cu toate ca eu stateam la Bucuresti, iar ea mult mai departe… Nu a mai contat distanta, nu a mai contat nimic! Eram fericit sa ii aud vocea zi de zi la telefon. Eram cel mai fericit cand puteam sa ne vedem, chiar pentru cateva zile, uneori doar ore. Ne-am iubit cu adevarat…un an…un an si cateva luni…Apoi s-a intamplat ceva ciudat, ne-am speriat cred… Fiecare de celalalt sau de sine insusi. Am inceput sa ne certam, sa nu mai avem incredere, fara un motiv intemeiat. Cred ca ne iubeam prea mult (daca exista asa ceva) si nici unul nu a stiut cum sa se descurce cu asa ceva. Pe atunci nu stiam ca iubirea nu-I niciodata povara, dar poate sa sperie tare… Am facut cateva greseli si totul s-a rupt intr-o zi. Da, chiar atat a trebuit: o zi.
A ramas un gol imens in mine, fara ea. As da orice sa pot sa dau timpul inapoi si sa repar ce a fost rau. Cred ca inca o caut… in toate femeile, ca-n piesa Taxi sau ca doar cu gandul la ea cant “Doamne, da-mi iubire”.
In fiecare zi traiesc cu o speranta ascunsa, sa o revad..sa o intalnesc macar intamplator si sa i spun cat de mult o iubesc..

Valentin

5 comentarii:

  1. Durerea o sa ramana mult timp de acum inainte, daca nu pentru totdeauna! Doare pana si simpla amintire! Cred ca cel mai important de acum inainte este poti inchide intr-un ungher al inimi tale aceasta amintire si sa poti merge mai departe.
    Sincer iti apreciez sinceritatea si curajul de a ne spune - ca doare!

    P.S. de obicei barbatii se feresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E greu de tine!acum dupa ce ati trecut prin asta sa o intalnesti si sa ii mai poti vorbi ca altadata!eu iti tin pumnii!vreau si eu sa imi spun povestea...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ioanazipis: chiar de invitam sa iti spui povestea! incepand de maine, blogul nostru se deschide...

    RăspundețiȘtergere
  4. asa frumoasa e povestea zici ca chiar e povestea mea:(:(asa am patit si eu dupa un an si 3 luni aproape din prea multa iubire am inceput sa nu o mai controlam si ne certam din tot nimicu distanta zici ca nici nu era si pe urma neam despartit si azi sa implinit o luna de la despartire:( inca o mai vad si o mai simt inca ii mai simt mirosul:((dar nu o mai am langa mine:((

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere